O Diário de Doug Funnie

26.6.06

19


Tico-pati-copati-copatar!!!

Eu nem sei se essa idade é legal de se ter, mas seja o que for eu estou pronto.

Automatic Stop

The Strokes

So many fish there in the sea
I wanted you, you wanted me
That's just a phase, it's got to pass
I was a train moving too fast

Didn't understand what to see
Yeah, then I got a different view
It's you...no

Wait, I'm gonna give you a break.
I'm not your friend,
I never was.
I said wait, I'm gonna give you a break.
I'm not your friend,
I never was.

So many fish there in the sea
She wanted him, he wanted me
That's just a phase, it's got to pass
I was a train moving too fast

Yeah, I know you warned me
But this is too important
Now I got a different view
It's you...

Why can't you wait?
I'm gonna give you a break
I'm not your friend,
I never was
I said wait, I'm gonna give you a break
I'm not your friend,
I never was.

4 Comments:

  • meus 19 até que foram meia boca hehehe

    By Anonymous Anônimo, at 26/6/06 08:22  

  • nao se preocupa aninha...dos 19 pros 20 so muda uma casa decimal, te garanto que de resto nao muda nada...

    By Anonymous Anônimo, at 26/6/06 21:09  

  • diaw...

    vcs tão me deixando com medo
    uhauhahuahuahuahu :D

    parabens,tony
    td de bom pra ti ;***

    By Blogger oseguinte, at 27/6/06 00:38  

  • eu gostei dessa poesia do arnaldo.
    e gosto dessa música.
    e lembro de ti quando ela toca.
    se fosse fazer uma lista das coisas que eu gosto quando a gente tá junto ia dar bem grande...
    mas também teria uma pequena das que não gosto (até pq se não tivesse, seria chato).

    te desejo felizes aniversários e desaniversários.

    beijos

    By Blogger maria clara, at 27/6/06 10:04  

Postar um comentário

<< Home